الأحد، 7 سبتمبر 2008


أنا الذى من فرط سوئه أغرى ابليس بالتوبة
أنا أسوء من وطئت قدماه الأرض منذ أن قتل قابيل هابيل
أنا....أنا....أنا عمر همّام!!!
طظ!!!؟

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

عمر ..مش حينفع أسألك إزيك بعد اللى إنت كاتبه ده طبعاً
زمانك دلوقتى بتقول و نعم الرجالة خد النسكافيه اللى كان بيرسم عليه من هنا و خلع من الناحية التانية، عيب عليك
فى الواقع أنا مش عارف أكتب إيه، لأنى مش قادر أفهم إنت عايز إيه
يعنى عايز حد يشاركك و لا حد يطبطب عليك ولا حد ينصحك ولا مش عايز حاجة خالص و لا أساساً إنت مش عارف إنت عايز إيه...و هل الكلام ده مرتبط بالموضوع اللى فات يعنى نفهم من كده إن الماضى انتصر؟؟
!!عامة للمشاركة :و أنا كمان
للطبطبة: إنت عارف إن إنت أحسن من كده على الأقل حته منك عارفة و متأكدة إنك أحسن بكتير من كده
للولاحاجة: من الغباء إن حد يبيع الميه فى حارة الساقيين ،و من المذهل أن تنجح..يا راجل حد يغرى إبليس
بس خليك دايماً فاكر إبليس مهما كانت رغبته و استعداده للتوبة فالموضوع بالنسبة له منتهى و الباب مقفول، أما إحنا فطول ما إحنا لسه بنتنفس فالفرصة لسه متاحة، إوعى تيأس أو تستسلم
و أخيراً للنصيحة:أنا مش عارف إنت عملت إيه و لكن اعلم أنه لا صغيرة إن قابلك عدل ربك ،و لا كبيرة إن قابلك فضله و رحمته..و أحسن الظن بخالقك

OmarHammam يقول...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!