الاثنين، 27 أبريل 2009


واحشانى و واحشنى

واحشانى مدونتى و أنا واحش نفسى أوى

ليه الدنيا و العالم كله يسير فى اتجاه الجنون؟

لماذا يصر العالم أن يصحبنا معه فى رحلة الانتحار الجماعى؟

لماذا يتركنا فقط بعد أن ينهك أرواحنا؟

ماذا يحدث لعالمنا الجميل الذى نمارس فيه فرضا أمانة خلافة الله فى الأرض؟

أنا معترض

أنا مش موافق

أنا روحى بتتسحب منى ببطء

فلندع جانبا كل هذا الهراء و الكلام الأجوف عن مسئولية كل منا أمام نفسه

ليس لأنه كلام عار من الصحة بل لأن قوى الشد صارت شديدة أوى

تيارات السحب بتزيد يوم بعد يوم

أنا تعبت من المقاومة

بس أكيد....

أكيد

بكره أحلى!؟

هناك 3 تعليقات:

Rehab يقول...

بالرغم من أن قوى الشد بقت شديدة جدا و ان تيارات السحب بتزيد يوم عن يوم الا ان ده مش معناه اننا نتخلى عن مسئوليتنا لان ده ببساطة بيحصل لاختبار ثباتنا قدام المؤثرات دى!

و اكيد بكرة احلى!

OmarHammam يقول...

mahy dey el moshkla
anna ley b thabat?

محمد أبو الفتوح غنيم يقول...

أكيد يا حبي بكرة أحلى وإنت أحلى كمان

ولو لم تكن هناك قوى شد لما استطعت اثبات قوتك