السبت، 2 أغسطس 2008


عملت البلوج من هنا و اعلانات بقى و أمشى فى الشارع زى الأهبل أقول للناس ع البلوج"آه أنا عملت بلوج عنوانه كذا"
الوحيد اللى سقعتله كان الزبّال!!! يا ريتنى قولتله
و بوست ع الفيس بوك و ع الستاتس بتاعتى و عمّال أشيت مع الرجالة و اقولهم
بس ماحصلشى حاجة ...2 كتبولى و مكنتش متوقع و واحد شبه أجبرته انو يكتبلى
فكان لازم اقف مع نفسى "وقفة مصرية"وأسال نفسى هل ده اللى أنا عايزه من التدوين؟؟
و الاجابة.......لأه

المدونة دى أنا...بتاعتى....هأفضفض فيها لنفسى ع الكيبورد...اللى عايز يتفضل أهلا و سهلا و له منّى واحد نسكافيه ثرى ان وان!!!!بس كدا

هناك 8 تعليقات:

Rehab يقول...

فين النسكافيه بتاعى؟
بس عادى اول ما تعمل بلوج فعلا بيبقى نفسك الناس كلها تقرا انت كاتب ايه!
حصل معايا برده
على فكرة برده مش بيفتح من الفايرفوكس..فتحته من الاكسبلوررر!:)
GO ON!
DaLia Rehab

Dr Halwagy يقول...

Go on Omar

شكلك كده هترجعني للتدوين تاني :D

OmarHammam يقول...

@dalia
leeky 3andy wa7ed nescafe bgd yom el 7ad isa bs ma7dsh y6m3 ya gma3a...!!
@7alwagi
i really look forward to ur blogs...erdy el gamaheer el mota3atesha!!

Dr MeRo يقول...

أنا جاى بس أشجعك و أقولك فين النسكافية بتاعى
:P
مبروك على البلوج يا عم و متخافش هبقى اجى ابص عليك كل شوية
oMaR AllaM

غير معرف يقول...

مبروك على المدونة
أول مرة أكتب اسم موقع و أنا أشعر بالحميمية
بس إيه حكاية الوقفة المصرية دى، عامة بغض النظر عن الياء اللى وقعت ليه التعبير "لازم أقف" فيها إيه يعنى لو قعدت قعدة مصيرية؟ ولا هوا وجع رجلين ع الفاضى و غير كده وانتا قاعد الدم مش حينسحب للطرفين السفلين بفعل الجاذبية و حتقدر تفكر بشكل أحسن
و أكيد ساعتها كنت حتدرك طبيعة الشباب المصرى و مكنتش حتجيب سيرة النسكافيه والكلام ده ، كنت حتعزم بسجارة لف حجرين كده يعنى
عامة ما تقلقش الخطة موجودة و بكرة لما تسمع كلامى مش حتلاقى حتة تحط فيها رجلك فى البلوج اللى هوا بتاعك أساسا بله إنك تمدد و تبرطع بالشكل ده و ساعتها حتتمنى 2 كيلو بايت من اللى إنت مش عارف توديهم فين دول
اسمع يا ريس أول حاجة انسى الصور الأبيض فى أسود دى و أبدأ بقى فى الحاجات اللى بتجتذب الجمهور يعنى نانسى إليسا كده يعنى و طبعا كل ما الإسكن يزيد فى الصورة كل ما الجمهور حيتوافد بشكل أكبر
عايز تستقدم خبرات أجنبية و ماله يا سلام عز الطلب فعلا السوق محتاج و متعطش لمثل هذه الخبرات
ثانيا مش عارف بصراحة
بس عامة خلينا نبدأ بأولا و نشوف النتيجة
أراهن إن الناس كلها حتيجى تفضفض هنا
يلا بالتوفيق إن شاء الله

OmarHammam يقول...

ana 2a3ed a2ra el comments mn el gdeed lel adeem w bardoh mabhoor b ur comments ya hopegrave w mosh 3aref enta meen
akeed 7ad 7a2ee2y m3 nafsoh w msd2ha!!
bs esmk eh?

salmagad يقول...

انا جايه اخد نسكافيه وحقف معاك وقفه مصري
:D

salmagad يقول...

انا جايه اخد نسكافيه وحقف معاك وقفه مصري
:D